BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 27, 2009

GoOd To Be aLoNe sOmEtImE~~

Semua org tidak hidup berseorangan.Ada family,kwn2,kekasih hati (hurmmm..) dan org2 y x dikenali..Well,semua org suka didampingi..or maybe some of u out there y x suka.Tp y pasti,semua org suka berteman..Bl keluar,mesti nk hang out with somebody kan?..Aku juga suka keluar berteman,lg ramai lg seronok.Kire mcm gurls day out lah kan.Serius seronok...

Tp at some particular time,aku akan duk sorg2,thinking about myself..my life..Aku prnh melalui saat2 plg x menarik dlm hidup aku..Waktu2 di mana aku x de lgsg kwn baik..I mean,sum1 to share my problems with,to hang out with..Ms 2,aku kinda sad.Tp life goes on..

Bl aku pk2 balik,bgus jgk be alone sumtime.Ms keluar..berjalan sorg2..Kind of fun.

2 comments:

~wandie~ said...

not sum time.. olways everytime..hehe.. im lovin it..
huahua =)

LaDy TiA said...

For now,i love being with all those people around me..But i really miss that sum1..huhu~