BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 7, 2009

DuA HaRi Di LuAr PaHaNg..

Kelmarin dan semalam adalah hari2 y sgt best sepanjang cuti ni..Jumaat,aku join makcik2 aku ke Pedas Wet World,N9...Best sgt2.Ala2 Sunway Lagoon gitu.Tp kt Sunway Lagoon x de kolam air pns semulajadi..haha..Mmg panas,kire klu korg nk rebus ape2 pn boley masak..hik~

Sabtu,aku ngn parents aku ke Melaka.Ank kawan abah aku khwn.Smbil2 tu jalan2 la jgk,tp x lame sbb p'jalanan pegi je pown dh almost 5 hours..chit...Wedding 2 kt Bangunan Graha Makmur..Mmg grand..Kt sebelah bangunan 2 ade JJ,kt depan ade Malacca Mall...Terliur babe tgk shopping malls itu..haha..Tp my mum ngah x de mood nk shopping ms 2,so aku pn dgn kecewa g mkn ajo lah..hukhuk..Gmbr2 aku lupe lak nk transfer awl2..Ari ni kene bersiap-siap,maw balik ump..Ade latihan menanti..hehe..

0 comments: