BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 17, 2009

KeTiAdaN AiR MeNyEbAbKaN aKu RaJiN BeRjALaN..ahaks~

Ari ni menghabiskan mase y sgt terluang bersame teh kt library.Konon nk stdy,pdhal byk nyembang jek..kan teh?...haha..

Bl library rest,kitorg pn kuar g mkn n berjalan-jalan.Especially kt tempat y ade air-cond.X maw berpeloh,nnt kene mndi lame2..huhu..Teh masih bwk bukunye bersama-same..Aku???..Mestilah x..haha..Berlenggang je..memang menjadi kebiasaan lah 2..heeeee....

Jom g stdy beramai-ramai kt library..wuhuuu..

10 comments:

autumn_leaves said...

gagaga...bkn stady pn ak..

Anonymous said...

Dari Ko BerBoRaK nGan si TeH YAng 'PrOFesIoNal' tue.. BaIk LAh Ko G sTuDy...KanG GAgAl.. cakap aLLAH Tak AdIl.. AsYiK kenA TiMpa BaLe je..Wal hal ko yg Cari BaLe MalePetakE... KiRiM sAlaM dGn TeH pRoFesIoNAl....TiNdakAn MemBlOcK OrG Tgk BLoG die, AdalaH SANGAT2 PROFESIONAL..

Anonymous said...

Teh???
profesional???

cam haram!!!!
buat kejer taw nk cpat siap jer!!!
pastuh menggedik lbey!!!
kerjenyer hampeh nk mampos!!!!
pentingkan dr jer gmok tuh!!!!
ntah camner ar nk idop kat k13 sem depan~~~

Unknown said...

woo..

i never taught ppl will hate teh this much...

so it seems that she worst than i taught...

k13??? phew~~~ its a relieve to hear that...

may god bless k13 next sem!!!

p/s: wooo... no wonder tia is like dis, a friend to her i can say...

Anonymous said...

woowwooo....what's wrong with u guys..cm korang je lg truk..!!ngutuk2 sna-sni..mula2 bg nasihat pas2 kutuk2..

Ingatla kta ni umat Muhammad saw..nak berdakwah kna la berhikmah..!!berHikmah ni da konfem2 bkn cm cra korang wat ni..
sdgkan nabi dlu wlupon dikeji n dilayan dgn buruk oleh darah daging sndiri, baginda ttp sabar n berhiknah dlam pertuturan baginda..!!

Sdah2 la 2..x payah nak kutuk org...buruk btoi klu da smpai cmni thapny..

LaDy TiA said...

oit..klu dh smpai tahap mengutuk mmbr aku,korg mmg dh melampau.Korg ingt korg bgs sgt ke nk kutuk2 mmbr aku?..Even aku jht mcm mn pn,x de kene mengene ngn die okey.Y korg saket ati sgt ngn kitorg apehal?..

Anonymous said...

worh????

pas mrh tia, mrh teh plak??

dasat....

haihhhzzzz....

macam2~~~~

iLhAm_bEcKs said...

oi oi!!
s2 klas pOn..
korang nih..jgn la gduh2..
huhu
xsdap mato den mmndang eh..

Anonymous said...

pelik btol la korg nih
sesame k12 pon nak ktuk ke?
ape dh jadi ni
nmpak sgt skrg sume dh smakin bepecah belah
tp yg aku lg pelik
ms kt clas xde plak nmpak cm xsuke
hipokrit la ni ehh
nth la...
aku nk ckp lbh2 pon
aku xtau cte sebena
cume tergerak ati nk post comment ble bc comment ilham
"oi oi!!
s2 klas pOn..
korang nih..jgn la gduh2..
huhu
xsdap mato den mmndang eh.."
aku stuju ngn ko ilham
stat dr nasehat,meleret kutuk ngutuk
di musim2 exam ni,
same2 la kte bemaaf-maafan
xguna trus dlm kdaan cmni
ni sume keje setan mhasut je nih
heeeeee
pape pon,gud luck final!!!

Anonymous said...

btol2..dr menasihat,then mengutuk..skang nk gado2 plak..dh2 la..serabut2...