BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 2, 2009

Men are from mars,Women are from venus~~

Perbezaan antara lelaki dan perempuan bukanlah sebab untuk pasangan saling mencari kesalahan.Tapi,dr prbezaan lah kite blajar untuk mengenali pasangan masing2.Kepada lelaki,x perlu membaca majalah 'maskulin',yang berkisar tentang lelaki..Kerana kamu memang lelaki.Untuk tahu tentang pasangan kamu,why not kamu baca dara.com,wanita..Dari situ kamu akan tahu lebih byk tentang pasangan kamu.

Untuk perempuan pula,why not kamu baca maskulin,atau majalah kelelakian y sewaktu dgnnya.Kamu blh lebih memahami psgn kamu dr situ.Tapi,x perlu kpd y terlalu ekstrem such as 'playboy' okeyh..haha..(i'm serious)~~

'Men are from mars,women are from venus'.Tergerak hati aku nk bc buku ni lps aku bc buku 'aku terima nikahnya'..So,aku dh download buku itu.Hopefully aku x amik ms y lama utk abiskan membaca buku ini.Nnt bl dh abis bc,aku akn bg personal review okeh..Hrp2 aku ingat..

Actually aku x suka bc online books..Tp memandangkan aku jrg kuar dan aku dh download pown buku ni,aku akn try x memboringkan diri..haha..

0 comments: