BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 1, 2009

AkU TeRiMa NiKaHnYa~~

Tgk dari title,nmpk mcm nk kawen ke hape kn...Tp actually title itu adalah title buku y aku baru abs baca smlm..Couple of weeks jgk utk abeskan,pdhal x tebal pown..ciss2~~

Okey,talk about this book..Buku ni actually zetty punye.Tujuan sbnr buku ni ditulis (bg aku la..) adalah untuk guide a guy to be a better husband and father than their father..Aku x bermaksud ayah korg x bagus,tp sume org mahu jd lebey baik bukan?..

Buku ni pown sgt sesuai utk seorg bakal isteri (mcm aku..hiks~),even dh jd isteri pn..dan utk seorg ibu..Kelembutan seorg ayah dan seorg ibu spt penulis ni sgt menyentuh hati aku..Sbb kelembutan dorg t'hadap anak2 dorg x pulak menjadikan anak2 dorg manje..Malah lebey baik dan lebey independent.

Aku tertarik dgn quote ni..."PEOPLE DON'T CARE HOW MUCH YOU KNOW UNTIL THEY KNOW HOW MUCH YOU CARE.DO YOU CARE (sayang..)?"

Aku juga masih belum tahu byk perkara.Tapi aku lebih cuba utk care,supaya aku dpt belajar lebih byk.1 perkara y aku masih belum dpt ubah dr sem lps hingga skrg,nama yang ada di hati.Aku cuma harap ia akan kekal,dan kami akan bertemu semula...Amin~~

"Rumah tangga bukan Utopia cloud nine.Ia adalah kombinasi suka dan duka".Ya,aku masih belum memahami sepenuhnya sbb aku belum berumah tangga.Dan kadang-kala impian aku bila berkahwin nnt terpesong dr dunia sbnr.Sbb di dunia ini,bukan fairy tales yang ada HAPPILY EVER AFTER.Sbb kesudahan fairy tales bukan kesudahan hidup mereka.Hidup ini continuous sampai bila2.

0 comments: